سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادیهای کوچک یک خانم خونه دار
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
 

 

سرنوشتتان را در دست داشته باشید. خودتان را باور کنید. از کسانی که سعی دارند شما را دلسرد کنند، دوری کنید. از چیزها، افراد، مکان‌ها و عادت‌های منفی دوری کنید. دلسرد و نا امید نشوید. این زندگی نیست که پشت سر شما است بلکه خاطرات هستند.(م : پشت سر نیست فضایی زنده. پشت سر خستگی تاریخ است!)  زندگی همیشه در جریان است، همین حالا! آن را دریابید. امروز یکی از توانایی‌هایتان را انتخاب کنید تا فردایتان را درخشان کنند.

این کارها را همیشه انجام دهید و فراموش نکنید.

1

- فقط به بهترین فکر کنید، برای بهترین کار کنید و فقط انتظار بهترین ها را داشته باشید

برای اینکه چیزی آرامش ذهنتان را به هم نزند از صداقت و حقیقت دفاع کنید. اشتباهات گذشته خود را فراموش کنید و آن‌ها را به دستاوردها و درس‌های امروز اضافه کنید. برای بهبود به خودتان زمان بدهید تا زمانی برای انتقاد کردن از دیگران نداشته باشید. نیمه پر لیوان را ببینید، و مثبت اندیشی را بخشی از مذهب و باور خود بسازید. این گونه زندگی کنید و ایمان داشته باشید که همه اتفاق‌های جهان به نفع شماست، تا زمانی که باور داشته باشید بهترین چیزها برای شما است.

2- خودتان باشید


اگر دنباله روی مسیر دیگران نباشید، ممکن است عصبانی شوند. نگران نباشید. بگذارید عصبانی باشند. این مشکل آن‌هاست نه شما. به نظر می‌رسد که بیشتر مردم برای هدایت زندگی دیگران، ایده های روشنی دارند اما نمی‌دانند که چطور زندگی خودشان را هدایت کنند. شما در کدام دسته اید؟!  پس روی صدای درونتان تمرکز کنید و راه خودتان را هموار سازید. به خاطر داشته باشید آگاهی از تنها یک قدرت و یا ضعف خودمان مفید تر از دانستن هزاران نقطه قدرت و ضعف دیگران است.

3- مشکلاتتان را بپذیرید


پس از پشت سر گذاشتن مشکلات دیروز، برای رویارویی با مشکلات امروز قوی‌تر و تواناتر می‌شوید و همین طور مشکلاتی که امروز با آن‌ها مواجه هستید شما را برای چالش‌های آینده آماده می‌کنند. همان طور که جریان رشد اتفاق می‌افتد به خاطر داشته باشید که اشتباهی وجود ندارد. مهم نیست رویدادهایی که در سفر زندگی برای شما پیش می‌آید چقدر ناخوشایند هستند. قدم‌هایی لازم است تا یاد بگیرید برای رسیدن به جایگاهی که انتخاب کرده‌اید چه چیزهایی نیاز دارید.

4- فقط بر امور قابل کنترل تمرکز کن


اگر احساس بدبختی می‌کنی و استرس زیادی داری، احتمال بالایی وجود دارد که یک وابستگی ناسالم (اعتیاد) به چیزهایی که کنترلش را ندارید توسعه داده شده. نخستین قدم این است که از این موضوع‌ها خارج شوی و خود را از استرس رها کنی. در واقع به هیچ عنوان آن‌ها را کنترل نکردی. دگرش های مثبت زمانی در زندگی شما اتفاق می‌افتند که تصمیم بگیرید به جای اینکه روی کارهای غیر قابل کنترل تمرکز کنید، روی کارهایی که قدرت انجام و کنترلشان را دارید تمرکز کنید.

5- در همه جنبه های زندگی مسئولیت کامل را بپذیرید


وقتی فکر می‌کنید اشتباهات اطرافیان باعث بروز مشکلات شما در زندگی است، نمی‌توانید هیچ کدام از آن‌ها را در برطرف کنید. خودتان را به وسیله باورهایتان محدود نکنید. در نهایت شما به چیزی که باور دارید دست پیدا می‌کنید. زندگی تمرین شو لباس نیست. اگر یاد نگیرید مسئولیت هر چیزی را در زندگی‌تان بر عهده بگیرید و خودتان را بهبود نبخشید، آنگاه آرزوهایتان در حد رویا باقی خواهند ماند.

6- هرچه دارید به کار گیرید، تا آنچه کاشته‌اید را (سرمایه گذاری کرده‌اید) برداشت کنید

میزان تلاشتان تعیین کننده? میزان شادی و لذتی است که دریافت می‌کنید. اگر زندگی برای شما خوش‌آیند نیست، کاری بکنید دگرش ایجاد کنید. همه چیز آن بیرون منتظر شماست تا صدایش کنید.هر چیزی را بخواهید، خواهان شما می‌شود. فقط باید برای رسیدن به آن کاری بکنید. اگر می‌توانید پرواز کنید. اگر نمی‌توانید، بدوید، اگر نمی‌شود، راه بروید. اگر نمی‌توانید راه بروید، چهار دست و پا بروید. مهم نیست چگونه، فقط رو به جلو بروید.

7- پایبندی‌های غیر ضروری را هرس کنید


نشانه یک فرد موفق آن است که بتواند امور غیر ضروری را به خاطر رسیدن به موارد حیاتی‌تر کنار بگذارد. در مورد اولویت‌هایتان، باید بدون دشواری آن‌ها را درست و منظم دسته بندی کرده و فعالیت‌هایی که در راستای رسیدن به آن‌ها نیست را از لیست امور روزمره‌تان خارج کنید.

8- نفس عمیق بکشید


نگذارید استرس و عصبانیت شما را از پا در بیاورد. همه چیز همان طور است که باید باشد. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. دم، بازدم، دم، بازدم ?خودتان را آرام کنید. بگذارید همه چیز همان طور که هست باشد. آنچه باید در سر راهتان قرار می‌گیرد و آنچه در مسیر زندگی‌تان نیست دور خواهد شد. یادتان باشد که یک هدیه دلخواه و زیبا ممکن است همیشه آن طور که شما انتظار دارید کادوپیچ نشده باشد.

9- تواضع داشته باشید


بدبختی ریشه در ترحم به خود دارد، و ترحم به خود ریشه در زیادی جدی گرفتن زندگی دارد. اگر شما هر چیزی را زیادی جدی بگیرید، به خصوص خودتان را، از هر قدم جدیدی که برمی دارید، موج ترسی به شما می‌رسد. اگر می‌توانید آن را آسان بگیرید و به آن بخندید، به خصوص وقتی که چیزها آن طور که برنامه ریزی کرده‌اید، پیش نمی‌روند. افراد شوخ طبع، احساس خوبی از زندگی دارند. شما روزی رشد می‌کنید که به خودتان و موقعیتتان اولین لبخند واقعی را بزنید.

10- آن‌هایی که عشقشان را به شما ثابت می‌کنند، محترم بشمارید


سخت یا عجیب نیست که در روزهای آفتابی و زیبای عمرتان اطرافیانتان به شما مهربانی کنند اما در یک روز طوفانی است که شما می‌توانید بفهمید که برای چه کسی واقعاً مهم هستید. به همین خاطر است که باید به کسی که، وقتی تنها هستید در کنار شما است، توجه کنید. چون کسانی که در شب‌های تار شما در کنارتان هستند کسانی اند که ارزش اینکه روزهای خوشیتان را با آن‌ها سپری کنید دارند.

11- استعدادهایتان را بکار گیرید


هر کاری می‌توانید انجام دهید، چون می‌توانید؛ و وقتی خسته شدید کسانی را به خاطر بیاورید که نمی‌توانند کاری را که شما می‌توانید انجام دهید، انجام دهند. در مورد آنچه که آن‌ها حاضرند بدهند تا توانایی‌های شما را داشته باشند، فکر کنید ?هدیه ای ساده که به شما اعطا شده است. پس برای آن‌ها تلاش کنید؛ و بدانید آن بیرون کسانی هستند با استعداد های متفاوت که مشابه این کار را نمی‌توانند انجام دهند.

12- متحول شوید


این که شما زمانی چیزی را دوست داشته‌اید، دلیل نمی‌شود که آن را برای همیشه دوست داشته باشید. فکرتان را تغییر دهید. مجبور نیستید تظاهر کنید چیزی را دوست دارید، به خود اجازه دهید که آزادانه رشد کرده، تغییر کرده و آن که هستید و هر فکری که در لحظه دارید را به چالش بکشید. تنها چیزی که شما همیشه از آن مطمئن هستید عدم اطمینان است و این یعنی دارید رشد می‌کنید و در افکار راکد و قدیمی زندانی نشده‌اید.


شما به این لیست 12 تایی چه چیزهایی را اضافه می کنید؟




منبع : marcandangel.com


 




موضوع مطلب : زندگی

          
سه شنبه 92 تیر 4 :: 9:58 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 146481
امکانات جانبی