سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادیهای کوچک یک خانم خونه دار
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

چند روز پیش مادر یکی از دوستهای دخترم را دیدم که در دوره ابتدایی با هم  همکلاس بودند  .

کمی با هم صحبت کردیم واز مدرسه جدید بچه هایمان گفتیم  ,   دخترش نتوانسته بود در ازمون تیزهوشان قبول شود و به یک مدرسه معمولی میرفت  ,  با اصرار تمام میخواست به من ثابت کند  که مدرسه دخترش مثل تیزهوشان خدمات میدهد  و  .....

اول میخواستم کمی در این مورد با او بحث کنم  اما کمی صبر کردم   وچیز زیادی نگفتم  , چون میدانستم که چه امیدها وارزوهایی که برای بچه اش ندارد  در واقع از تمام دنیا  فقط همین را دارد  ... به او  گفتم که تلاش دانش اموز  برای اینده اش خیلی ارزش دارد   و من مطمئن هستم که فرزندش  موفق میشود  ....

ونوع مدرسه در مقابل تلاش  دانش اموز ارزش کمتری دارد .

وسعی نکردم که موقعیت و نمره های دخترم را به رویش بیاورم  .  پایان  صحبتهایمان   خیلی ارام شده بود  ومثل اول صحبتمان  نگران نبود و لبخند میزد .

امیدوارم   همه موفق وخوشبخت بشوند  , واقعا  چه کسی میتواند  اینده بچه هایی را که امروز در کنار هم هستند را پیش بینی کند   شاید کسی که به نظر معمولی میاید  در اینده ای دور سرشناس و موفق باشد ویا برعکس .

همیشه به بچه هایم میگویم که هیچ کسی را دست کم نگیرند و برای  همه ارزش قائل باشند  چون  هیچ کس از عاقبت  کار خبر ندارد   شاید فردا محتاج کسی شویم  که   امروز اورا مسخره میکنیم  .

                                                         

                                                             


موضوع مطلب :

          
شنبه 92 آذر 30 :: 8:58 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 28
  • کل بازدیدها: 146578
امکانات جانبی