سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادیهای کوچک یک خانم خونه دار
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

بچه هایم در حال امتحان دادن هستند , من هم در خانه به فکر انها . وقتی هم که در خانه هستند  , تمام فکرم راحتی انهاست که خوب درس بخوانند . وقتی هم که با مادرهای بچه های دیگر صحبت می کنیم باز هم همه صحبتها در مورد بچه هایمان است .

انگار بچه ها همه زندگی مرا پر کرده اند ,  پر از شیرینی ,  یک شیرینی دلخواسته . الان هم که به مدرسه رفته اند دلم برای بوسیدنشان تنگ شده .دلم میخواهد زودتر مدرسه تعطیل شود و به خانه بیایند و برایم از درس ها از دوستانشان واز دبیرهایشان بگویند. از نمره هایشان بگویند واز اینکه چه کسی بهترین نمره شده  .با یاد همه اینها لبخندی روی لبانم می نشیند .

برای امروز قرمه سبزی پخته ام و میدانم که خوشحال می شوند . دخترم که حتما یک " اخ جون "بلند می گوید و پسرم هم با خودداری فقط لبخند می زند ولی حسابی میخورد.

همیشه یکی از مهم ترین  دعاهای من این بوده که طعم خوش زندگی را بچشم ,  وقتی به دور و برم خوب نگاه میکنم طعم قشنگ زندگی رو میتونم توی همه چیز ببینم . همه میتونیم ببینیم فقط کافیه  با عشق نگاه کنیم و دوست داشته باشیم  .

 




موضوع مطلب : زندگی, عشق

          
یکشنبه 93 آبان 25 :: 10:33 صبح

هوای پاییزی قشنگ امروز  دلم را به وجد میاره . چند ساعت پیش به حیاط خونمون رفتم ,  دیدم که باغچه پر از علف هرز شده ,  از اون شبدر های چند پر , قشنگ بودن ولی حسابی شلوغ کرده بودن .  دستکش رو دستم کردم و شروع به تمیز کردن باغچه  کردم  , بعدش هم قیچی باغبونی رو برداشتم و درختچه ها و رز ها رو هرس کردم .   در اخر کمی عقب رفتم و باغچه رو  ورانداز کردم , مرتب وتمیز شده بود کلی کیف کردم . هرچند که ته دلم میخواد شبدر ها زودتر در بیان .البته کمتر از قبل .جالبه که اسمش علف هرز هست ولی باز هم دوستش دارم.

گنجشک ها بالای سرم اواز میخوندند , هنوز هم صدای اونها میاد ......  سرودی خوش از اعماق زندگی ....... این جمله ای بود که اون موقع توی ذهنم نقش بست .






موضوع مطلب : زندگی پاییز

          
شنبه 93 آبان 3 :: 11:20 صبح

سلام  به روز قشنگتون ......  یک روز قشنگ پاییزی .

وقتی نگاه به اسمون میکنم وبهش دقیق میشم دلم میخواد پربگیره و توی اسمون , لای ابرهاش گم بشه  .

وقتی سرم رو برای دیدن اسمون بلند میکنم و بلندی اون را میبینم  یادم میفته که چه قدر کوچیکم  .

خودم رو دوست دارم  با همه کوچیکی و ضعف وقوت ,  هرچی  بیشتر خودم رو دوست دارم   عشقم به اطرافیانم هم بیشتر میشه ,  یکی از ارزوهام اینه که اطرافیانم بفهمند  جه قدر دوستشون دارم .

دوباره به اسمون نگاه میکنم   ....   اسمون زیبا و خوشرنگی که معلوم نیست میخواد بباره  یا افتابی بشه  ......   شاید هم نمیدونه جوری قشنگتره  .....  




موضوع مطلب : زندگی

          
سه شنبه 93 مهر 22 :: 8:34 صبح

ارزویی کن .....

گوشهای خدا پر از ارزوست .........

دستهایش پر از معجزه ,

 

ارزویی کن

شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین ارزوی تو باشد ......

                                                      




موضوع مطلب :

          
سه شنبه 93 مهر 1 :: 12:59 عصر

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 146474
امکانات جانبی