سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادیهای کوچک یک خانم خونه دار
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

بالکن خونه ی ما چشم انداز خوبی داره...گاهی که خیلی خسته میشم  به اونجا میرم و به درختهای بیرون نگاه میکنم تا سرسبزی اونها روی من هم اثر بگذاره ...البته ناگفته نمونه که اثر گذار هم هست .                                                                                                                                                        به تازگی دو تا کبوتر یه گوشه ی اون لونه ساختن و دوتا هم جوجه دارن....اولش از من میترسیدن ولی یواش یواش بهم اعتماد کردن .                                                                                                                                                                                                                                              یه بار که چشم تو چشم شدیم یه حس عجیبی بهم دست داد  ....بهش گفتم برام دعا کن واحساس کردم که فهمید...گاهی فکر میکنم که شاید دعای حیوونها از دعای ما ادمهای اشتباه کار موثرتر باشه ......شما چی فکر میکنین؟؟؟




موضوع مطلب :

          
جمعه 96 خرداد 19 :: 9:58 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 27
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 146569
امکانات جانبی